A+ R A-
24 October 2017

Monday, 25 September 2017 11:09

5ο διεθνές φεστιβάλ ΣΑΡΔΑΜ: Η λογοτεχνία αλλιώς

SARDAM / 2017

 

30/9 – ΛΕΥΚΩΣΙΑ/NICOSIA – Ίδρυμα ARTOS/ ARTOS FOUNDATION

2:00 μ.μ.-6:00 μ.μ. / 2pm – 6pm

 

(ΙΑΠΩΝΙΑ) TOMOMI ADACHI / (JAPAN) TOMOMI ADACHI

 

Εργαστήρι Ηχητικής Ποίησης, με τίτλο – Newspaper Reading Choir: Live mixing, editing, musicalisation of banal/found texts / Sound Poetry workshop, entitled – Newspaper Reading Choir – Live mixing, editing, musicalisation of banal/found texts

 

cf86cf89cf84cebf-tomomi-adachi.png

 

1/10 – ΛΕΜΕΣΟΣ – Kέντρο Τεχνών NeMe

 

10:30 μ.μ.-1:30 μ.μ. (ΚΥΠΡΟΣ) ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΡΑΣΙΔΗΣ – Εργαστήρι συνδυασμού της συγγραφής με άλλες τέχνες, με τίτλο – Εναλλακτική Γραφή

 

Μια νέα προσέγγιση στη τέχνη της συγγραφής όπου οι λέξεις αποκτούν νέο σχήμα και φτάνουν στον αναγνώστη μέσα από εναλλακτικούς τρόπους. Ήχοι, χρώματα, εικόνες, κίνηση, έκφραση της ζωής, που υλοποιείται μέσα σε διαφορετικές φόρμες. Ιστορίες που ζωντανεύουν και καταγράφονται, σκέψεις που μεταμορφώνονται σε δονήσεις, συνδέοντας το δημιουργό και το κοινό του, με σύγχρονους αλλά και παραδοσιακούς τρόπους, που συνυπάρχουν αρμονικά και οργανικά. Στο εργαστήρι προσεγγίζουμε τη συγγραφική διαδικασία μέσα από τις 5 αισθήσεις μας, παρέχουμε το θεωρητικό υπόβαθρο μέσα από τη μέθοδο 3D•Speech® και επικεντρωνόμαστε στην συγγραφή ως παραστατική τέχνη.

 

Λίγα λόγια για τη μέθοδο 3D•Speech®

 

Η Μέθοδος 3D•Speech® δημιουργήθηκε από τον Χρίστο Λ. Κρασίδη μετά από έρευνα και διδασκαλία επαγγελματιών και ερασιτεχνών performers για περισσότερα από 10 χρόνια.

 

Στόχος της μεθόδου είναι να σε βοηθήσει να εξελίξεις τις ικανότητες που διαθέτεις στην επικοινωνία, το δημόσιο λόγο και τις παρουσιάσεις μπροστά σε κοινό. Η μέθοδος μπορεί να εφαρμοστεί σε επαγγελματικό και επιχειρηματικό περιβάλλον, όπου συχνά απαιτείται από τους επαγγελματίες του είδους να πραγματοποιούν παρουσιάσεις και να μιλούν μπροστά σε κοινό. Μπορεί επίσης να εφαρμοστεί στη διδασκαλία και στη παραστατική συγγραφή, σε οποιοδήποτε επίπεδο γνώσης. Οι δάσκαλοι, καθηγητές, λέκτορες, παραστατικοί καλλιτέχνες, πολιτικοί, και όλοι οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν τα φωνητικά τους εργαλεία για να μεταφέρουν τα μηνύματα κτίζουν τη φωνητική τους ταυτότητα μέσα από τη μέθοδο, μαθαίνουν να χειρίζονται την αναπνοή και τον τόνο της φωνής τους, αλλά και να την διατηρούν σε υγιή κατάσταση. Με τη φωνή τους μαθαίνουν να συνδέονται με το κοινό και να κρατούν το ενδιαφέρον του. Αυτό δεν είναι κάποιο εκ γενετής ταλέντο. Αυτό είναι μέθοδος και τεχνική, και ακούει στο όνομα «Μέθοδος 3D•Speech®».

 

Ο Χρίστος Κρασίδης γεννήθηκε στην Κύπρο. Σπούδασε στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ελλάδα και την Κύπρο και κατέχει “BSc with honours in Music Technology” και “MA in Music Business Management”. Έχει πραγματοποιήσει περισσότερες από 150 παρουσιάσεις μπροστά σε κοινό, έχει συμμετάσχει σε πολλές συναυλίες, παραστάσεις και φεστιβάλ μουσικής στην Κύπρο, την Ελλάδα και στην Ευρώπη, ενώ διδάσκει από το 2005. Υπήρξε ο κεντρικός παρουσιαστής των προϊόντων “Apple Mac OS X Leopard”, “Apple Logic Studio” και “Apple Final Cut Studio” (2007) σε Ελλάδα και Κύπρο, για την εταιρεία Apple VAD Ελλάδας και Κύπρου. Σε συνεργασία του με το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού της Κύπρου (2011-2012) έχει διδάξει σε περισσότερες από 60 τάξεις μαθητών ηλικίας 12-18. Έχει ήδη κυκλοφορήσει μουσική του και έχει παρουσιάσει πολλά δικά του έργα Μουσικού Θεάτρου σε παραστάσεις και φεστιβάλ στην Κύπρο. Διδάσκει Μουσική Βιομηχανία στο Cyprus College από 2014, Μουσική και Θέατρο στους φοιτητικούς ομίλους του Πανεπιστήμιου Λευκωσίας από το 2013 και διάφορα καλλιτεχνικά αντικείμενα στο Veramand Academy από το 2012. Το 2016 παρουσίασε για πρώτη φορά την μέθοδο 3D•Speech® στην Αθήνα και στην Κύπρο, ενώ συνδυάζει τη μέθοδο με τη δημιουργική γραφή, μέσα από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Alternative Writing” του Veramand Academy.

 

ΜΑΡΙΟΣ ΧΑΤΖΗΠΡΟΚΟΠΙΟΥ (ΕΛΛΑΔΑ)

 

cebcceb1cf81ceb9cebfcf83-cf86cf89cf84cebf.png

 

Εργαστήριο προφορικής ποίησης

 

με τίτλο
«η σκέψη ποιείται στο στόμα»: η ποίηση ως φωνή και επιτέλεση.

 

Η ποίηση υπήρξε ανέκαθεν συνδεδεμένη με την ζωντανή της επιτέλεση: με το τραγούδι ή τη ρυθμική απαγγελία- με τη φωνή και την ακρόαση. Η γραπτή της μορφή και η σιωπηρή της ανάγνωση έπονται. Διόλου τυχαία, σημαντικοί πειραματισμοί του 20ου αιώνα (από τους ντανταϊστές ως τα ethno-poetics) άντλησαν έμπνευση από την καταγωγική προφορικότητα της ποίησης.

 

Με αφετηρία την εμβληματική φράση του Τριστάν Τσαρά «η σκέψη ποιείται στο στόμα», το εργαστήριο εξερευνά την ποίηση ως φωνή και επιτέλεση. Τα κεντρικά ερωτήματα έρευνας είναι: ποια τα σημεία όπου η σύγχρονη ποίηση συνορεύει με τα δημοτικά τραγούδια; Πώς δουλεύουμε με τα υλικά των δημοτικών τραγουδιών -τόσο νοηματικά όσο και μορφικά- με τρόπους που να έχουν νόημα για εμάς, σήμερα; Και τι μπορεί να αντλήσει ένα ποίημα που γράφεται/εκφωνείται αύριο, από τους τρόπους των τραγουδιστών του χτες;

 

Το εργαστήριο δομείται στα ακόλουθα στάδια:

 

Α. ΣΥΝΑΝΤΗΣEIΣ.

 

Βασικές ασκήσεις σύνδεσης φωνής-σώματος. Η φωνή αναδύεται από το σώμα. Οι λέξεις αναδύονται από τη φωνή. Πειραματισμός με τη γλώσσα ως μουσικό υλικό- με γλώσσες που υπάρχουν ή τις εφευρίσκουμε on the spot. Η ομάδα έρχεται στο μαζί, στο εδώ και στο τώρα μέσα από συλλογικές πρακτικές ηχητικού αυτοσχεδιασμού.

 

Β. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ.

 

Πάνω στο ηχητικό έδαφος που έχουμε φτιάξει, ασκήσεις με δημοτικά τραγούδια. Πειραματισμός με το νόημα: πώς πλάθουμε τις δικές μας ιστορίες στον καμβά δοσμένων ποιητικών συμβάσεων (ρίμα, ιαμβικός δεκαπεντασύλλαβος κ.α.); Πειραματισμός με τη δομή: ποιήματα σε ελεύθερο στίχο, αγκυρωμένα σε αφηγηματικές τεχνικές δημοτικών τραγουδιών. Πειραματισμός με τη φόρμα: cut-ups με φράσεις από την προφορική ποίηση, παραγωγή σύγχρονων κειμένων με «παραδοσιακά» υλικά. Παράλληλα: διεύρυνση και αναίρεση του διπόλου «σύγχρονο»-«παραδοσιακό». Έμφαση σε λιγότερο γνωστά τραγούδια με απρόσμενες αφηγήσεις, μα και στα μορφικά στοιχεία όπου δημοτική και ηχητική ποίηση συναντιούνται: γυρίσματα, επιφωνήματα, κραυγές, ολολυγμοί κ.α.

 

Γ. ΠΛΑΙΣΙΑ.

 

Πώς πλαισιώνεται ένα τέτοιο πολυμορφικό ποιητικό υλικό; Πώς συναρθρώνονται ετερόκλητα γλωσσικά στρώματα; Ποιων οι φωνές ηχούν σε κάθε ύφος; Κλείνοντας το εργαστήριο, η ομάδα θα αναζητήσει πιθανούς τρόπους σύνδεσης των διαφορετικών ποιημάτων/τραγουδιών που παράχθηκαν κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου, ώστε δυνητικά να αποτελέσουν ένα συλλογικό ποιητικό συμβάν.

 

Σημείωση: οι συμμετέχοντες καλούνται να προετοιμάσουν, με οποιοδήποτε προφορικό τρόπο επιθυμούν (τραγούδι, απαγγελλία, ψίθυρος, κραυγή κ.α.) ένα μικρό απόσπασμα δημοτικού τραγουδιού (ή, εναλλακτικά, δικού τους ποιήματος).
Το εργαστήριο απευθύνεται σε ποιητές, περφόρμερς, ποιητάρηδες, ηθοποιούς, τραγουδιστές, μουσικούς, εκπαιδευτικούς, εμψυψωτές αλλά και σε όσους,-ες ενδιαφέρονται για την ποίηση ως ζωντανό συμβάν.

 

Ο Μάριος Χατζηπροκοπίου εργάζεται στο μεταίχμιο μεταξύ ποίησης, επιτέλεσης και εθνογραφίας. Σπούδασε Ιστορία και Θέατρο στη Θεσσαλονίκη και Εικαστικές Τέχνες στο Παρίσι. Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην Ανθρωπολογία της Επιτέλεσης (Ecole des Hautes Etudes en Sciences Sociales de Paris) και ολοκλήρωσε τη διατριβή του στον τομέα Σπουδών Επιτέλεσης (Aberystwyth University, U.K.). Συνεργάζεται ως δραματολόγος με την ομάδα Γεωποιητική (Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, Φεστιβάλ Δημητρίων κ.α.). Οι ζωντανές του παρουσιάσεις διερευνούν τη σχέση μεταξύ ποίησης, φωνής και επιτέλεσης, και έχουν παρουσιαστεί σε διεθνή συνέδρια και φεστιβάλ (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Ωνάση, Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Athens Biennale, Φεστιβάλ Δημητρίων, Oxford University, Birkbeck University of London κ.α.). Ποιήματά του έχουν εκδοθεί σε διάφορα λογοτεχνικά περιοδικά και συλλογικούς τόμους, ενώ έχουν μεταφραστεί στα αγγλικά και τα γαλλικά. Μεταφράζει από τα πορτογαλικά το έργο της Κλαρίσε Λισπέκτορ. Tο πρώτο του βιβλίο ποίησης με τίτλο Τοπικοί Τροπικοί θα κυκλοφορήσει το 2018 από τις εκδόσεις Αντίποδες.
Περιορισμένος αριθμός θέσεων / Δηλώσεις συμμετοχής – πληροφορίες στο 99 932788 μέχρι 27 Σεπτεμβρίου / Κόστος συμμετοχής: 20 ευρώ ανά εργαστήρι (το ένα εργαστήρι δωρεάν σε όσους επιθυμούν να παρακολουθήσουν και τα τρία)

 

SARDAM / 2016

 

amanatidis_photo_workshop_02.jpg

 

a) 3:00pm -7:00pm Γραφή_αφή: Το κειμενικό σώμα -Η ποίηση και η επιτέλεσή της: αντλώντας από την επ-αφή Κόσμου-Εαυτού-Τέχνης, και από το «μεταξύ» των ειδών (ποίηση-πεζό-θέατρο)

 

Ο Βασίλης Αμανατίδης, μέσα σε 15 χρόνια εκδόσεων και 25 γραφής, έχει κερδίσει την υποψία πως η αφή και η αφήγηση είναι οι μόνοι τρόποι που έχουμε οι άνθρωποι για να ενωνόμαστε μεταξύ μας. Ποιητής που πεζογραφεί, συγγραφέας που «θεατροποιεί», επιτελεστής των κειμένων του, στοχεύει προπάντων στη δημιουργία κειμενικών υβριδίων. Πιστεύει δε πως στη δημιουργική γραφή εκείνο που κυρίως μεταδίδεται είναι η διαρκής αμφιβολία, το πάθος, η άρνηση της στασιμότητας, η πειραματική αναζήτηση όλων των πιθανοτήτων.

 

Ωστόσο, η συστηματική ενασχόληση με την ποιητική τέχνη είναι προπάντων εργασία, καθώς και μια διά βίου αναμέτρηση με την ιστορία και τις μορφές της. Έτσι, σε ολόκληρο τον 20ό, αλλά και στις αρχές του 21ου αιώνα μας, η ποίηση όχι μόνο ενώθηκε μέσα από ποικίλους και αναπάντεχους τρόπους με τις άλλες τέχνες, αλλά και απελευθερώθηκε δραστικά από την τυπωμένη σελίδα, για να μεταβεί ξανά στη σωματική Φωνή του υποκειμένου (ποιητή, αναγνώστη ή performer).

 

Mέσα στο πλαίσιο αυτού του τετράωρου εργαστηρίου, κατά το πρώτο δίωρο θα δοθούν συμπυκνωμένα ίχνη από τα τεχνικά στοιχεία της ποίησης (συντακτικό, σχήματα λόγου, κυριολεξία, μεταφορά και μετωνυμία, στίξη, τομές, ρίμα, έμμετρο-ποικιλόμετρο-ελεύθερο στίχο, ύφος, ήχο και ρυθμό), ενώ θα γίνει μνεία μιας σειράς από κρίσιμες έννοιες και πρακτικές (ακρίβεια, σαφήνεια, αφαίρεση, συμπύκνωση, επινόηση, διαμόρφωση, δόμηση, σύνθεση). Αναφορά θα γίνει και στη διάκριση μεταξύ σιωπηρής και μεγαλόφωνης ανάγνωσης, στην άρρηκτη σχέση της ποίησης με τη φωνή και το σώμα του ποιητή. Μέσα από συζεύξεις ενδεικτικών παραδειγμάτων, αντλημένων από τη διαχρονία της ποιητικής τέχνης, αλλά με ιδιαίτερη έμφαση στον 20ό αιώνα, θα συζητηθούν οι σχέσεις που γεφυρώνουν την ποίηση με τις υπόλοιπες τέχνες.

 

Στο δεύτερο δίωρο, οι συμμετέχοντες θα γράψουν και θα παρουσιάσουν –ατομικά και ομαδικά– μία γραπτή (και μαζί προφορική) παιγνιώδη λεκτική σύνθεση, βάσει δεδομένων μοτίβων, η οποία κατόπιν θα σχολιασθεί από όλους. Βασικά εργαλεία: η άντληση θεμάτων και μοτίβων μέσα από το τριμερές σχήμα Κόσμος (πραγματικότητα, πολιτική, επικαιρότητα) – Εαυτός (ψυχική δομή, βιογραφία, προσωπικές εμμονές, φαντασία, όνειρα) – Τέχνη (προσωπικές επιλογές από όλο το φάσμα των τεχνών: εικαστικών, παραστατικών, γραφής).

 

Το εργαστήριο απευθύνεται σε όλους: σε όσους έχουν ήδη διαμορφώσει σχέση με τη γραφή, καθώς σε όσους θα ήθελαν να διαμορφώσουν.

 

cf86cf89cf84cebf-cebcceb1cf81ceb9ceb1-ceb1-ceb9cf89ceb1cebdcebdcebfcf85.jpg

 

b) 10:30am -2:30pm (CYPRUS) MARIA A. IOANNOU– Το αντικείμενο ως λογοτεχνικός πρωταγωνιστής στη μικρή φόρμα

 

Το εργαστήρι δημιουργικής γραφής που προτείνει η Μαρία Α. Ιωάννου για το 4ο φεστιβάλ ΣΑΡΔΑΜ επικεντρώνεται στο θέμα της διδακτορικής της διατριβής εν εξελίξει, που είναι η χρήση των αντικειμένων στη σύγχρονη λογοτεχνία και ιδιαίτερα στη μικρή φόρμα δηλ. το δίηγημα και μικροδιήγημα. Χρησιμοποιώντας πραγματικά αντικείμενα, καθώς και δείγματα από άλλες Τέχνες (πίνακες, φωτογραφίες, ταινίες μικρού μήκους), και αντλώντας από τη σύγχρονη ελληνική και αγγλοσαξονική λογοτεχνία, το συγκεκριμένο εργαστήρι αποσκοπεί στο να ενθαρρύνει τους συμμετέχοντες να γράψουν είτε για προσωπικά αντικείμενα (και τις εμμονές που μπορεί να περικλείουν), είτε για τα αντικείμενα γύρω τους (και τις πιθανές επιδράσεις και συμβολισμούς τους), μεταμορφώνοντάς τα μέσω της μυθοπλασίας. Αυτό θα γίνει ταυτόχρονα με την παρουσίαση και εξάσκηση τεχνικών Διηγηματογραφίας και πεζού λόγου γενικότερα, όπως: Show don’t Tell, υπαινικτική γραφή, χρήση των αισθήσεων, εναλλαγή προοπτικής και προσώπου αφήγησης, επίδραση περιεχομένου πάνω στη γλώσσα κ.ό.κ. Το σώμα ως αντικείμενο και το αντικείμενο ως σώμα, θα αποτελέσει μία ακόμη πτυχή του συγκεκριμένου εργαστηρίου, εξερευνώντας ελαφρώς τη φιλοσοφία της Σωματοποιημένης Φαινομενολογίας (Embodied Phenomenology). Το εργαστήρι απευθύνεται όχι μόνο σε άτομα που ήδη γράφουν αλλά και σε άτομα που επιθυμούν να πειραματιστούν με τη συγγραφή και τη λογοτεχνία, καθώς και σε όσους έχουν ιδιαίτερη σχέση με τα αντικείμενα, είτε μέσα από την τέχνη τους, είτε μέσα από τη ζωή τους.

 

sergio-garau_by-dimitri-ruggeri5417.jpg

 

 

ceb9cf81ceb9cebdceb5cebfcf82-cf86cf89cf84cebf.jpg

 

Θα εξασκηθείτε στην τέχνη της γραφής και της ερμηνείας μέσα από διάφορες ασκήσεις όπου συνυφαίνονται κείμενο, φωνή, γλώσσα του σώματος και μουσική. Θα διδαχθείτε τις τέσσερις φάσεις ανάπτυξης κειμένου και ερμηνείας παραστατικής ποίησης (spoken word act) – 1. Εφεύρεση 2. Δομή 3. Φόρμες Γραφής και Φόρμες Ερμηνείας 4. Δράση και Ζωντανή Παράσταση – μέσα από μια διαδικασία μάθησης, πειραματισμού, παιχνιδιού και συνδυασμού διαφόρων τεχνικών και τεχνασμάτων.

 

Το εργαστήρι αποσκοπεί να δημιουργήσει έναν χώρο, μια προσωρινή αυτόνομη ζώνη, όπου όλοι οι συμμετέχοντες θα εκφραστούν και θα εισακουστούν, θα αποκτήσουν συνείδηση της σκηνικής τους παρουσίας και φωνής, θα ενθαρρυνθούν να βρουν ή να αναπτύξουν το προσωπικό τους συγγραφικό ή ερμηνευτικό ύφος αλλά και να αξιοποιήσουν επιπρόσθετες δυνατότητες έκδοσης και ερμηνείας.

 

Η γλώσσα εργασίας θα είναι τα αγγλικά, ωστόσο είναι ευπρόσδεκτα κείμενα σε οποιανδήποτε γλώσσα.

 

Στο τελικό στάδιο του εργαστηρίου θα πραγματοποιηθεί προσομοίωση διαγωνισμού/φεστιβάλ προφορικής ποίησης-poetry slam, όπου ο καθένας θα ερμηνεύσει παραστατικά ένα σύντομο κείμενο (γραμμένο κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου ή και προηγουμένως).

 

SARDAM 2014

 

1977395_10152741736221100_7769672243720606229_n.jpg

 

photo-139.jpg

 

1526427_10152190911876464_7528030904805242457_n.jpg

 

11-2 / Δημήτρης Αθηνάκης (Ελλάδα) / Η γόμα ως μολύβι: Από τη δημιουργική γραφή στο δημιουργικό σβήσιμο Πέρα από το φόβο της λευκής κόλλας, υπάρχει ο κίνδυνος της γεμάτης κόλλας. Λέξεις παντού, εικόνες, μνήμες, μπλα μπλα μπλα. Γράφουμε, λένε οι γραφιάδες, γιατί δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς. Μία λέξη εδώ, άλλη μία εκεί, μια τρίτη παραπέρα. Η διαδικασία της ―όποιας― γραφής δεν είναι μόνο ένα κυριαρχικό «δεν μπορώ να κάνω αλλιώς». Είναι και μια διαδικασία όπου αφηνόμαστε μπρος στην πρεμούρα να τα πούμε «όλα», μην και δεν ξεδιπλώσουμε όλες μας τις μοναδικές σκέψεις, μην και δεν ξετυλίξουμε όλο μας το ταλέντο, όσο κι αν είναι αυτό, μην και αφήσουμε μια λέξη, μια πράξη, μια θεωρία μας απέξω. Αυτό όμως αφορά μόνο εμάς, τους γραφιάδες. Ο αναγνώστης; Πού και πώς μπλέκεται ο αναγνώστης σ’ αυτήν τη διαδικασία; Το εργαστήριο αυτό θα προσπαθήσει να δείξει την άτυπη, την εσωτερική συνομιλία του γραφιά με τον αναγνώστη του. Την πάλη μεταξύ του «πρέπει να τα πω όλα» και του «θα πω όσα μπορούν να φτάσουν στ’ αυτί του Άλλου». Το σβήσιμο είναι η δυσκολότερη διαδικασία της γραφής. Το να γίνουμε οι επιμελητές του εαυτού μας σημαίνει να γίνουμε οι πρώτοι αναγνώστες μας ― για να μπορούν ν’ ακολουθήσουν κι άλλοι. Το παρόν εργαστήριο θα κάνει μια απόπειρα να εντοπίσει τρόπους να γίνουμε οι πρώτοι (και καλύτεροι) αναγνώστες των έργων μας. 

 

1378385_452637938187661_158975071_n.jpg

 

SARDAM / 2013

 

Δημήτρης Τανούδης (Ελλάδα) / “Η γραφή ως στιγμή” – εργαστήρι δημιουργικής γραφής Mια θεωρητική επιτομή των στοιχείων που απαρτίζουν την αφήγηση μικρής φόρμας, το σύγχρονο shortstory, έτσι όπως το ξέρουμε απ’ τον Χέμινγουεϊ και μετά. Η ιστορική εξέλιξη του διηγήματος, αφαίρεση και υπαινιγμός, ζητήματα μορφής. 

 

dsc05310_1.jpg

 

Χρήστος Πολυμενάκος (Ελλάδα/Κύπρος) / Σε αυτό το εισαγωγικό Masterclass, o Χρήστος Πολυμενάκος, εισηγείται θεμελιώδη θεωρητικά στοιχεία και πρακτικούς τρόπους που αναδεικνύουν τα επιτελεστικά και ερμηνευτικά στοιχεία (performative elements) της συγγραφής. Έμφαση δίνεται στη σχέση σώματος και λέξης και στην προσέγγιση της συγγραφής και της ανάγνωσης ως δράση και εμπειρία. Το εργαστήρι απευθύνεται σε οποιονδήποτε χρησιμοποιεί τις λέξεις και το σώμα επαγγελματικά ή ερασιτεχνικά.

 

Η στήλη «ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ» είναι μια ευγενική χορηγία τoυ βιβλιοπωλείου Κ. Π. ΚΥΡΙΑΚΟΥ (Δικαστήρια)
Τηλέφωνο/παραγγελίες βιβλίων: 25 747555

 

Πηγή: https://sardamcy.wordpress.com

 

Read 157 times

ΑΛΛΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ (ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ)

Νέα στοιχεία για τα αίτια θανάτου του Νερούδα: Δεν πέθανε από καρκίνο

Νέα στοιχεία για τα αίτια θανάτου του Νερούδα: Δεν πέθανε από καρκίνο

Ο θάνατος του νομπελίστα λογοτεχνίας, Πάμπλο Νερούδα, δεν οφειλόταν στον καρκίνο από τον οποίο έπασχε, εκτιμά διεθνής ομάδα ειδικών. Μια...

Η Λεμεσιανή καλλιτέχνης Helen Κυριάκου παρουσιάζει την 2η προσωπική της έκθεση ζωγραφικής

Η Λεμεσιανή καλλιτέχνης Helen Κυριάκου παρουσιάζει την 2η προσωπική της έκθεση ζωγραφικής

Η Helen Κυριάκου παρουσιάζει την 2η προσωπική της έκθεση ζωγραφικής στην Κύπρο, η οποία φιλοξενείται από τη Στέγη Γραμμάτων και...

Το απόλυτο Halloween Party στην ωραιότερη τοποθεσία της Λεμεσού

Το απόλυτο Halloween Party στην ωραιότερη τοποθεσία της Λεμεσού

Ντύσου κατάλληλα, πάρε την παρέα σου και έλα να περάσεις φανταστικά σε ένα party που θα τα έχει όλα... εντυπωσιακά...